Zwroty i reklamacje
Reklamacje i zwroty
Zapoznaj się z naszym regulaminem sklepu, w którym dokładnie opisane są warunki, na podstawie których skorzystasz z prawa do reklamacji i do zwrotu towaru.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Przygotuj paczkę do wysyłki
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny przewóz.
3. Nadaj przesyłkę
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Intact Balance Sp. z o.o., Gnojnik 26, 34-864 Gnojnik
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Aby odstąpić od umowy wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres:
Intact Balance Sp. z o.o., Gnojnik 26, 34-864 Gnojnik
Do paczki z produktem dołącz dowód jego zakupu.
Poniżej można pobrać odpowiednie formularze. Korzystanie z udostępnionych formularzy nie jest obowiązkowe.